Potíže s podřízenými

Řídící práce s lidmi bývá náročná, určitě se s tím někdy setkáváte: Už jsem jí to řekla pětkrát, ale pořád si to dělá po svém, vždy mi všechno slíbí, ale pak si to musím dodělávat sama, na nikoho se nemohu spolehnout, já nemohu ani onemocnět, aby jídelna správně fungovala, pořád řeším konflikty, blbou náladu, nechuť k práci - je to únavné, jak mám pracovníky motivovat, když na přidání nejsou peníze...

Zobrazit článek

Potíže s nadřízeným, zřizovatelem

Dobře vycházet s nadřízeným nebo se zřizovatelem nebývá vždycky jednoduché: Někteří jsou namyšlení, panovační nebo arogantní, nemají na Vás čas, nejste pro ně důležití, odbudou Vás nebo něco přislíbí, ale potom je vše jinak, chtějí po Vás výsledky a zodpovědnost, ale nedají Vám příslušné pravomoci, úspěchy si rádi přivlastní, u každého nezdaru snadno označí viníka, někteří se vyznačují všemi uvedenými znaky...

Zobrazit článek

Potíže s dodavateli

Naše dodavatele potřebujeme, ale někdy nám dělají starosti: Nedodávají zboží včas a v dohodnuté kvalitě a množství, dealeři přicházejí v nevhodnou dobu, vnucují nám i to, co nepotřebujeme, špatně se s nimi řeší reklamace...

Zobrazit článek

Potíže se strávníky

Strávníci jsou Vaši zákazníci. Ale bývají s nimi starosti: Kuchařky někdy nezvládají projevy dospívajících dětí a mládeže, rodiče se svých dětí nepřiměřeně zastávají a bezmezně jim vše věří, učitelé (to jsou také Vaši zákazníci) nevhodně kritizují před dětmi stravu, vymýšlejí si nereálné požadavky, důchodci se hůře učí objednávat stravu na terminálu a častěji zapomínají, co vlastně udělali nebo chtěli...

Zobrazit článek
Napište nám

Máte-li problém, připomínku, dotaz či zajímavou zkušenost s řízením ŠJ, nenechávejte si ji pro sebe.
Podělte se o ni s námi